Pure Living Life even voorstellen

image Creativiteit, plannetjes, ideetjes, nieuwsgierigheid, interesses. Ik heb dingen gedaan, uitgeprobeerd, gezien, verzameld, leuke dingen ontdekt bedacht en gemaakt. Zoveel dingen vind ik leuk en zoveel zou ik willen doen. Wat mijn leven afwisselend vullen zijn de verschillende leuke 1001 kleinere dingen. Ik kan van “simpele” mooie dingen genieten, van wat ik op dat moment kan doen en van wat er lukt, soms lukt er best veel soms bijna niets. IMG_20150527_210417 image

“Over mij” ik ben nu 15 jaar ziek, eerst ME/CVS gediagnosticeerd en 3 jaar geleden bleek ik de ziekte van Lyme & Co-infectie’s en Pfeiffer te hebben. Dit betekend vooral dat ik al jaren heel erg weinig energie heb, migraine, spier en gewrichtspijnen, opgezette klieren, overgevoelig voor geluid/licht, duizeligheid, vaak ziek en een lijst van tal andere wisselende klachten. Zo nu en dan geef ik je een sneakpeak, over mijn leven met Lyme & Co.

Pure Living Life gaat vooral over passie’s, interesses, gezond leven, gezin, de fijne mooie dingen.., en gewoon alles waar je blij van wordt. Ik deel hier tips, je kunt hier inspiratie vinden, recepten, en nog meer.

“Food”

Ik hield altijd al van lekker eten maar nu niet bepaald van ” vreemd” eten en ik stond niet te springen over het loslaten van mijn eigen eetgewoontes. Mijn interesse voor goede voeding/ eten voor mijn gezondheid is 3 jaar geleden echt begonnen. Ik ging in Borreliose Centrum Duitsland 3 weken een antibiotica infuus/ compact treatment doen en kwam in aanraking met het Lyme inflammation Diet. Mijn nieuwsgierigheid groeide en ik ben steeds enthousiaster geworden. Ik vind het leuk om lekkere maar gezondere varianten koekjes/taart/ toetjes recepten en kleine gerechtjes uit te proberen en mij bezig te houden met alles wat maar met eten te maken heeft ( Verantwoord/ Biologisch/Vegan/Raw).   IMG_20150527_210517

“Note to self”

Mindstyle posts mooie quotes en (omdenk) gedachten voor elke dag om bewuster/positiever te leven.

“Op bezoek bij”

Goede initiatieven/leuke hotspots en adresjes. Het zijn dingen waar ik nieuwsgierig naar ben, blij van wordt en geweldig vind ik die initiatiefnemers, die wereldverbeteraars die het avontuur aangaan. Wat zijn de fijnste plekken om te bezoeken, waar kun je lekker een hapje of drankje drinken, vinden je kinderen het leuk? Wat is er nieuw? “Gespot& Geshopt” Nieuwe producten, nieuwe trends, innovatieve idee-en

Mooie plaatjes foto’s, illustraties en teksten. Ik kocht nooit enkel kaartjes om ze te versturen maar hing ze ook op en bewaarde ze, ik houd van de leuke geïllustreerde kinderboeken en tekeningen. Ook foto’s maken doe ik altijd al erg graag het leuke van deze blog is dan ook dat ik ze helemaal kan vullen met mijn eigen gemaakte foto’s maar ook met foto’s en illustratie’s die ik tegenkom en vrij kan gebruiken op het internet.

“Wonen, woonideeën, leuke DIY projectjes en Favorite things” Ik houd van leuke spulletjes om mij heen en lekker creatief bezig te zijn.

“Buitenleven” Ik geniet van het buiten zijn in de tuin bezig, de natuur, de rust.

“Kids” Mama zijn en alles wat met kids te maken heeft..zelf ben ik mama van een geweldige meid van negen jaar. Ik deel leuke knutsel ideetjes, schoolvakantie doe dingen en leuke dagjes uit.

DIY/Creatieve projectjes! Wat ik verkoop zal ik ook hier op Pure Living Life gaan plaatsen.

“Muziek”, dans, “Events”markten en festivals ik zoek ze op houd je op de hoogte en deel ze hier. Vooral op facebook ben ik actief en up to date met een activiteitenagenda.. (heerlijk, genieten voor mij als het lukt ze te bezoeken)

150526_223849_COLLAGE-1
H80 festival

i-love-pinterest-logo Pinterest en Welke, zucht.. need i say more? Mijn allerleukste pins plaats ik hier. Pure Living Life is natuurlijk ook te volgen op Pinterest zelf.

passion

 

 

Van Harte Welkom op Pure Living, my Life!

Lfs J

ikschaduw

 

7 gedachten over “Pure Living Life even voorstellen

  1. Hoi, ik googlede op “Lyme compact treatment” (van Augsburg) en kwam toen op jouw weblog terecht. Ik heb niet de energie om je hele log te lezen, maar hoe kijk je er achteraf op terug? Ik overweeg om het ook te gaan doen. Het kan ook in Tsjechie tegenwoordig; da’s iets voordeliger. Hoe is het nu met jou en je zoektocht?

    groeten, Ronald Vonk

    p.s. oja, mijn website is van mijn low-carb tijd en heeft nog nauwelijks bezoekers gehad. was bezigheidstherapie ;-)

    Liked by 1 persoon

    1. De ervaringen zijn wisselend zoals eigenlijk met alle behandelingen mbt tot chronische lyme en co Je moet iig bereid zijn een lange adem te hebben en om alles te doen wat maar nodig is qua kosten/ tijd e.d en dan nog heb je geen zekerheid. Ik kwam deze nog tegen http://www.mijngeheim.nl/wp-content/uploads/2016/08/MG1616p20_24Lyme.pdf Veel sterkte, ik hoor dat dr meirler uit belgie samenwerkt met die kliniek in Slovenie. Hier nog een oude uitzending van Netwerk http://www.npo.nl/netwerk/16-04-2010/NCRV_1367135. Groet en veel sterkte ook bij je beslissing!

      Like

      1. Bedankt voor je reactie! Het is in Tsjechie niet Slovenie maarja allemaal oostblok he? ;-). Ik ga die uitzending eens terugkijken.
        Wat heeft jou het meeste geholpen? Al dagelijkse koude douches geprobeerd? :-) Schijnt erg goed te zijn voor je immuunsysteem – aldus Wim Hofman en het UMC Amsterdam.

        Liked by 1 persoon

      1. Och je zit er al :) Heel veel sterkte en succes!! Jammer dat dat contact niet gelukt is Als je eens zin hebt en de energie PB mij dan een keertje hoe het met je is gegaan, benieuwd naar je ervaring. :) Mijn FB pagina is pure living life zie links of mail purelivinglife@gmail ;) Groet!

        Like

Geef een reactie

