Geshopt&Gespot: Mijn hippie tuinbord

Tekstborden voor in de tuin, helemaal leuk maar inmiddels ook echt overal te vinden. Zoals bij de Action, de Xenos en ze lijken allemaal opelkaar.

Ik wil altijd net wat anders dan anders, bij alles. Dus hoewel ik nu niet bepaald op zoek was naar zo’n bord voor onze tuin heb ik er, geheel onverwachts, toch een gekocht vorige week.

Ik was gewoon wat in de winkel aan het rondkijken en besloot maar eens die vage trap naar boven te nemen. Er bleken tientallen groot klein, opgestapelde, opgehangen en naast elkaar gezette tekstborden te staan.

En daar stond die, met precies “mijn tekst”, “mijn kleurtjes” en met bloemetjes! Nu hangt hij in onze tuin en word ik blij elke keer als ik hem zie; mijn vrolijke hippie bord!

Geef een reactie

