Een kijkje in mijn leven met Lyme&Co

IMG_20150616_171540

Zo nu en dan zal ik je een kijkje laten nemen in mijn dagelijks leven met Lyme en Co infectie’s e.d.

Een dag in mijn leven met Lyme& Co

Dinsdag 16 juli: Vanochtend wakker geworden met behoorlijke pijn aan de linkerkant van mijn hoofd, migraine! Als er iets verschrikkelijks is dan vind ik dat het wel want dan kan ik echt niets… Opgestaan en meteen een migrainepil genomen en weer terug naar bed.

Tegen 12.00 uur eerder slechter en geen verbetering; misselijk,spierpijn,gewrichtspijn, koud en zo moe…Nog 2 dikke aspirines grote kop thee een havermoutpannenkoek, citroenwater, warmtekussen tegen mijn hoofd een zonnebril op en maar gewoon liggen in bed met een paar dekens en hopen dat het wat beter zou worden.

Mijn dochter moest om half 4 worden opgehaald uit school, we zouden samen een kadootje kopen voor een kinderfeestje morgen en ze moest daarna nog weer naar streetdance worden gebracht. Gelukkig, gelukkig! Heeft mijn man een baan waarbij hij nog eens flexibel kan zijn en hij voor mij klaar kan staan wanneer er iets met mij is! (Tenzij hij natuurlijk echt niet kan ivm bespreking o.i.d)

IMG_20150616_171619

Ik heb mijn avondeten in bed gegeten, de migraine was inmiddels wel een beetje gezakt gelukkig zodat ik toch nog even wat tv kon kijken en wat nieuwtjes kon lezen op mijn telefoon zo nu en dan.

Mijn dochter werd opgehaald, de kadootjes werden gekocht, onze dochter gebracht, het avondeten weer gemaakt ( Wat een geweldige man heb ik toch. Het is zo’n geruststellend idee dat hij achter mij staat om mij op te vangen wanneer ik het niet meer kan) en de antibiotica, ze zijn weer binnen dus we gaan weer even ass kicken!!

IMG_20150618_133231

(Sinds mei dit jaar heb ik een nieuwe arts in Nederland en is er weer een nieuwe (sky high) Co-infectie bij mij geconstateerd.  Ik sta nu weer aan het begin van een nieuw behandelingstraject.)

Een gedachte over “Een kijkje in mijn leven met Lyme&Co

Geef een reactie

