Music please :-) Mister and Mississippi

Alvast een muzikaal voorproefje en om de zon een beetje kracht bij te zetten ;-)

Rapalje-Zomerfolk1

Ons favoriete festival in ons eigen Groningen, elk jaar kijken we er weer naar uit. :-) Ik heb de laatste tijd een aantal dingen moeten laten varen (zoals oa Lepeltje-Lepeltje van afgelopen weekend) want het gaat echt niet zo geweldig momenteel met mijn gezondheid maar ondanks dat hoop ik Mister and Mississippi, en nog veel meer, aanstaande zaterdag toch te gaan zien op het Rapalje zomerfestival!  http://www.rapaljefestival.nl/rapalje-zomerfolk-festival/

Wij hebben dit jaar een 2 daagse ticket gekocht om mijn kansen wat te spreiden en who knows! wie weet kunnen we wel 2 dagen een beetje meegenieten :-)

Liggend in het gras genieten van de muziek, eten&drinken, de sfeer…

Ik heb er zin in!!! en…hopelijk de zon ook!

MM_7019-©-Sanja-Marusic

 Klik op onderstaand linkje om nummer te luisteren en/of te zien.

Mister and Mississippi – Follow the Sun (Official Video)

Geef een reactie

