Kruidenpotjes altijd een probleem; tot deze Action oplossing

Herkenbaar?

  1. Kruidenpotje Kwijt
  2. Veel te lang zoeken naar het benodigde potje
  3. Kruiden overal

Bij mij is het altijd een zootje geweest met al die potjes. Na verloop van tijd probeerde ik weer een andere oplossing voor het probleem te vnden maar het bleek uiteindelijk toch weer niet zo handig… De Kruidenpotjes houders zijn van zichzelf gewoon duur en er zijn ook altijd te weinig van, als je geluk hebt zitten er 10 op een onhandige kruidenhouder. Kan iemand mij vertellen waarom zo weinig? Is er iemand die zo weinig kruiden gebruikt? Bij Ikea zagen we leuke kruidenpotjes die je d.m.v een magneet ergens op kunt hangen. ( 3,99 per 3 stuks)

Heel tof!!

20152_idsm01a_01_PH122242
Totdat…Action.

IMG_20150716_143836

Action heeft geweldige kleine weckpotjes PERFECT voor kruiden en niet duur. Dus we kochten een stuk of wat doosjes ( 1,89 per 4 stuks) en ik hevelde alle kruiden die wij hadden stuk voor stuk over in de potjes.

IMG_20150716_143857

Ik kocht een watervaste permanente witte stift en zette de naam van de kruiden, waar ze voor mij handig waren, bovenop de potjes. (Ze komen in een lade te staan)Theelepeltjes/Teaspoons kunnen er met gemak in zodat ik niet moeilijk hoef te doen als ik kruiden wil afmeten. Het is eindelijk Netjes Schoon Overzichtelijk! Mocht je net als ik altijd zo’n gedoe hebben met je kruiden en niet teveel uit willen geven dan zou ik je deze potjes absoluut aanraden. :-)

IMG_20150716_143803

2 gedachten over “Kruidenpotjes altijd een probleem; tot deze Action oplossing

Geef een reactie

