Gezonde groene Smoothie ultra xxl vitaminebommetje

6228544451_3eacb19258_b2Wat ik gewoon nodig heb en wat ik extra doe als ik een flare-up heb en mij ziek voel zijn groene smoothies, de ultra xxl vitaminebommetjes drinken. Deze groene smoothie is zo groen dat hij bruin is, misschien denk je jakkes? Nou echt niet ;-) Hij is Gezond en Oh zo LEKKER! ( Toen bedacht ik mij dat ik nog een foto moest maken, vandaar het halve glas hahaha)

Recept:

2 Eetlepel chiazaad in wat water laten wellen en even laten staan

250 gram diepvries kersen
1 banaan
Eetlepel zonnebloempitten
Eetlepel lijnzaad
in blender
300ml water erbij en blenden.

Handje of twee spinazie
1 stengel paksoi samen met gewelde chiazaad toevoegen en nogmaals blenden.

IMG_20150809_141717~2

Geef een reactie

