Milkshake spinazie, yeej!

Terwijl ik weer eens een milkshake voor mezelf aan het maken was dacht ik ” goh als ik er nou een spinazie in doe”

Tja, waarom niet eigenlijk? In principe is het niet veel anders dan een smoothie alleen de combinatie van melk en spinazie ging nog even door mijn hoofd… Ik had er ook nog niet eerder wat over gehoord of gelezen maar dacht ach.. lets try this! – en daar ging een handje spinazie in mijn altijd o zo lekkere zelfgemaakte milkshake.

IMG_20150820_151734

  • Benodigdheden: ( 1 mixer)
  • 1 rijpe bevroren banaan
  • een handjevol bevroren aardbeien
  • een klein scheutje water
  • een beetje melk
  • een handjevol bevroren bramen
  • een hand spinazie

IMG_20150820_151813

En daar was hij dan; Een heerlijke milkshake met een touch of invisble green :-)

Lekker hoor!

Geef een reactie

