Met Veronzinsels feestpostkaarten, in het zonnetje gezet

“Vandaag 12 jaar getrouwd! Heb jij ook een feestje vandaag? De 12 grootste, leukste of bijzonderste feestvarkens zet ik dinsdag even in het zonnetje, en stuur ik een mapje feestpostkaarten gratis toe. Vers van de pers.”

Stond er op 23 augustus op de facebookpagina van Veronzinsels. Ja, ik dus! Het was mijn verjaardag zoals jullie nu vast inmiddels wel weten ;-) Dus dat schreef ik haar en 2 dagen later kreeg ik een berichtje van Lowieke dat ze mij een mapje feestpostkaarten ging toesturen. Jaaa leuk!!

veronzinsels1

In 2006 hield ik al een blog bij, een andere blog dan deze maar toen heb ik al een keer iets van haar werk gebruikt bij een blogpost van mij. (zie hieronder) Toen nog niet wetende dat ze ook uit Groningen kwam en later nog veel meer leuke dingen zou gaan maken. Haar tekeningen en teksten zijn mooi, bijzonder, herkenbaar en ook vaak grappig. Ze zijn te krijgen op kaarten, posters servies of tassen… Kijk maar eens op haar website Veronzinsels 

zeker

Vandaag kwam het pakketje, ik had er even helemaal niet meer aan gedacht vanwege alle trouwerij drukte momenteel. We zouden net weg gaan toen het pakketje door de bus kwam vallen. Samen met mijn achtjarige dochter zat ik op de bank, nieuwsgierig haalden we ze uit het mapje, gingen we ze bekijken, lezen en nog een keer de bekijken. Het was echt een rust en genietmomentje!

IMG_20150826_180436

Vooral deze tekst op een van de kaarten vond ik erg mooi… ( tja en als je mij een beetje volgt dan snap je vast wel waarom ;-) )

elk jaar

heeft een steentje

bijgedragen

steeds een beetje

beter zicht

ieder jaar

ietsjes meer

in evenwicht.

IMG_20150826_180509-2

Dankjewel Lowieke van Veronzinsels :-)

Geef een reactie

