Als leven lijden word…Gerard de bruin lymepatient

MAF berichten van Gerard de Bruin was meerdere malen te zien op TV waar hij vertelde hoe het leven voor hem was met Lyme en als patiënt in Nederland.

– 2015 Nieuwsuur vanaf minuut 28.30
– 2014 Vara Kassa
– 2013 EenVandaag vanaf minuut 04.12

 

Gerard-de-Bruin-3-207x300

Nooduitgang

  • Sinds enkele jaren loop ik door een tunnel, zonder uitzicht, zonder einde. Op ongecoördineerde voeten en benen sleep ik mij voort. Of het nu achter mijn rollator of op mijn scootmobiel is, iedere beweging doet de pijn in mijn lichaam oplaaien. Alsof er messen van binnenuit in mij worden gestoken, zelfs op plekken waarvan ik nooit heb geweten dat ze pijn kunnen doen.
  • Lees verder →
Een gedachte over “Als leven lijden word…Gerard de bruin lymepatient

Geef een reactie

