Gezellige herfstsfeer in huis met leuke herfstknutsels en decoratie.

IMG_3758 IMG_3762

Elk jaar heb ik gezellige herfst dingetjes in huis, samen met mijn dochter maak ik altijd een herfsttafel en we bedenken samen leuke knutsels en maken lekkere baksels. Dit jaar zag ik bij de Action lange smalle houten dienborden en het leek mij wel een leuk idee om daar bladeren, kastanjes mos, eikels en theelichtjes in te doen in plaats van een hele herfsttafel. Ik kocht er 2 en we deden er nog een kleine pompoen in. Eentje staat nu in de vensterbank en de ander op ons kastje met daarin 2 kleine kaboutertjes van mijn dochter die ik eerder al eens had gekocht.

IMG_3773

We zijn natuurlijk ook al even lekker aan de knutsel geweest met lege glazen potten en bladeren. (Deze staan ook bij de leuke doe-dingen tips voor de herfstvakantie klik hier) Deze potten staan erg leuk op onze salontafel en in het donker met de kaarsjes aan geven ze een erg mooi effect. Oh en de bladeren behouden hun mooie kleur dankzij de lijm!  :)

IMG_3796 IMG_3712

IMG_3797

We hadden nog zoveel bladeren over dat mijn dochter ook een raamposter heeft gemaakt, dmv modpodge lijm plak je de bladeren op bakpapier ook smeer je lijm aan de bovenkant van de bladeren als laatste leg je er dan een bakpapier bovenop. Ophangen met goede tape ivm het bakpapier wat vettig is maakt dat het t ophangen wat lastiger kwestie van wat extra tape. ;) Het effect is ontzettend leuk doordat het licht er zo mooi doorheen schijnt!

2 gedachten over “Gezellige herfstsfeer in huis met leuke herfstknutsels en decoratie.

Geef een reactie

