De schoenenfabriek en het stoute schoenenpad

IMG-20151018-WA0017-001

Gaaf initiatief van De Schoenenfabriek. Het stoute schoenenpad is een leuke route langs toffe plekken in de stad groningen!

“Totaal verward na alles wat men in De Schoenenfabriek heeft gezien staat men buiten op de stoep van de winkel. Veelal horen wij dan ook,..”En Nu? Waar moeten wij nu naar toe?”

Dat kan ik mij helemaal voorstellen zo na ons vorige (eerste) bezoek aan de schoenenfabriek. Wauw, zo moet het zijn. Niet meer winkels volgepakt met, in dit geval, schoenen. Nee, dit willen we, een stukje sfeerbeleving. Shoppen is niet meer alleen kopen, kopen, kopen je wil in een winkel geprikkeld worden, je ogen uitkijken, heerlijk vind ik het als ik zo’n winkel binnenstap.

IMG-20151018-WA0010-001

Mensen kopen veel meer producten op internet, er is leegstand. Wat doe je daaraan? Precies! Anders ondernemen, iets bieden…mensen gaan voor de gezelligheid naar de stad dus bied ze dat stukje meer.

Maar terug naar wat te doen nadat je de schoenenfabriek bent uitgestapt, daar hebben zij inmiddels hun eigen antwoord op.
‘Het Stoute Schoenenpad’, ze hebben een verzameling van leuke maar vooral vernieuwende ondernemers als team Groningen op de kaart gezet!

Benieuwd? En wil je Groningen ook opnieuw ontdekken? Wat ik mij kan voorstellen want er zijn weer een hoop leuke Hotspots bijgekomen de laatste tijd!
Je kunt het “Stoute Schoenenpad bij De Schoenenfabriek aan de Akerkhof ophalen!

– en binnen 5 minuten had ik “mijn” schoenen in de schoenenfabriek al gespot! Zijn ze niet helemaal te wauw!? :)

fly-london-stoere-veterboot

2 gedachten over “De schoenenfabriek en het stoute schoenenpad

  1. HANX! New Gents Wear & Doghouse Apparel wil ook graag in het stoute schoenenpad worden opgenomen! Leukste “bad ass'” zaak van Groningen! Akerkhof 8, Dickies, BRXTN, (als enige buiten Rotterdam ) Knetter pakken en accesoires!

    Like

Geef een reactie

