Mijn leukste grappige en/of goede doelen kerstkaarten overzicht + waar te koop?

 

Kerstkaarten, ik heb ze nog wel eens zelf gemaakt, jullie ook? Hoewel ik het leuk vind om lekker creatief bezig te zijn, maak ik bijna nooit mijn eigen kerstkaarten. Het is al zo’n ontzettend drukke periode met Sint en Kerst en ach..,er zijn zo ontzettend veel mooie kerstkaarten te koop! Ik heb trouwens nu wel hele leuke inkleur kerstkaarten gekocht bij de Action. Leuk voor A-M (en mezelf voor erbij) Voor haar vrienden en vriendinnen en juffen op school of anderen wie ze een kaartje wil sturen.

Ik heb altijd een set kaarten van Unicef of van een ander goed doel, deze bestel ik via internet of koop ik bij de V&D. Ik ga al jaren graag naar de V&D voor mijn kerstkaarten zij hebben altijd zo ontzettend veel keuze! Ik ben dan bijna als een kind in een snoepwinkel, net zoals bij het kijken naar “gewone” kaarten vind ik het ontzettend leuk om rond te neuzen, te kijken naar alle tekeningen illustratie’s, kunst en fotokaartjes of de teksten die erop staan. Ik doe altijd moeite en ga echt op zoek naar een leuk (kerst)kaartje. Ik heb ook altijd wat verschillende setjes om te versturen en weet je, ik zal nooit het hele setje wegsturen, ik houd er altijd eentje achter gewoon voor mezelf  hihi:)

Hebben jullie ook zo’n dingetje met (kerst)kaarten? Dan heb je ze misschien, net als ik, allang al wel in huis gehaald.  Misschien ben je nog op zoek, wil je er nog wel een setje bij of misschien zou je door middel van een leuke kerstkaart een goed doel willen steunen?  Ik heb voor deze blogpost met plezier het internet afgestruind op zoek naar allerlei leuke originele , mooie grappige en goede doelen kerstkaarten. Ik heb zoveel mogelijk de adressen er onder gezet zodat je weet waar je je ze kunt bestellen. Vaak hebben ze nog veel meer keus in hun webshop dus kijk vooral even verder en stuur dit jaar nog een speciale kerstkaart naar iemand!

kerst Milamadeillustration

kerst paperbreeze
Paperbreeze

 

kerst petitepoup
Petitepopup

wasco ekoline

Sneeuwpop: achtergrond met wasco en waterverf. Cirkels met oliepastel en dan uitvegen.

kerstk2

kerstkaart-succulent-vetplant-mooiwatplantendoen-800x600
Nightly Doodles

 

kerstk3

kerstkaart5
Tadaaz Steun Kika
kerstkaart7
Zelf kerstkaart maken
kerst-kaart-groeipapier-bloeikaart-merry-christmas
kekootje

Kekootje bloeikaart Merry Christmas
In deze kaart zijn veldbloemen verwerkt. Bedek met een dun laagje aarde en houd dit vochtig tot de zaadjes beginnen te kiemen.

 

kerstk

letitsnow

manegezdremepels
Manege zonder drempels bekijk ook het filmpje

kerst yamok kerstatleasttheywork

kerstkwvpapier

kerstkkwinterschild.jpg
Unicef
recept-op-krijtbord2go
Kaartje2go
kerstkaarten-fiep-westendorp
Fiep Westendorp Foundation

kerstkaarten

 

kerstpetitpopup
Couerblonde

kerstwinkelvpapier

 

 

TA1188-1400015-15-1
Tadaaz Met eigen foto

 

kerstkaart-recept-kerstkoekjes
Kaartje2go
kerstkrienpoortvliet
Unicef

kerst

kerstantonpieck

kerstblond

kerstkaart przwalski

 

kerstmuller

kerstoudwinterpretzonnebloem

 

kerstk6
Franjedesign
kerstvogeltje
Illu-Straver
Geef een reactie

