Pakjesavond is weer voorbij, wat was jouw leukste Sintkadootje?

sinttekening

Sinterklaas is weer voorbij…!
Hebben jullie, pakjesavond vierders, allemaal een leuke gezellige & geslaagde sinterklaasavond gehad?

Hier was het een gezellige boel, kleine neefje en nichtjes, heerlijke afhaal chinees gegeten s’middags had ik nog kleine pepernoten tiramisu’ tjes kunnen maken voor iedereen, die ook erg in de smaak vielen en niet te vergeten de zakken vol kadootjes! (Ik was bezorgd of ik 5 dec wel een beetje leuk mee kon vieren want ik liep al 2 dagen met behoorlijke migraine…en niet te vergeten al slechte dagen ervoor) Extra genieten voor mij…

Mijn dochter was vanochtend vroeg al in de weer met al haar nieuwe speelgoed, dat wordt de hele dag spelen vandaag.

En jullie? Zijn jullie een beetje goed verwend? Ik heb leuke dingen gekregen maar ik ben in het bijzonder heel blij met mijn Flow scheurkalender en mijn Sharpie stiften.

Hebben jullie ook zo’n Sintkadootje? Zo eentje waar je extra, extra blij mee bent? Laat het mij weten en deel ze hier of met een fotootje op mijn facebookpagina, vind ik leuk!

20151206_104633.jpg

 

2 gedachten over “Pakjesavond is weer voorbij, wat was jouw leukste Sintkadootje?

Geef een reactie

