Hoe versier jij je kerstboom?

Onze kerstboom staat, met lichtjes! Vanmiddag als mijn dochter uit school komt gaat hij versierd worden.

20151207_100357-02.jpeg

Weet je al hoe jullie dit jaar de kerstboom gaan versieren?

Ik vind het persoonlijk altijd leuk om eens wat anders te doen. Ik gebruik dan een groot gedeelte van mijn decoratie en koop er dan een paar nieuwe dingen bij, bijvoorbeeld heel voordelig via de Action of als ik ergens ben waar ik wat leuks zie. Ook laat ik mijn dochter elk jaar wat uitzoeken voor in de kerstboom. Zelf heb ik dit jaar een houten kralen ketting gekocht. Over het algemeen heb ik altijd een idee wat er qua kleur in de kerstboom komt te hangen maar mijn dochter ziet geregeld nog wel wat oude versiering en kerstballen in de doos die er volgens haar ook beslist in moesten worden gehangen omdat ze zoooo mooi vind! Natuurlijk geheel buiten het, door mij met zorg gekozen kleuren pallet. ;-)  Het idee voor dit jaar is in ieder geval een houten, witte, gouden en zilveren-vond mijn dochter leuk, kerstboom!

christmastree

Om in de kerstboom decoratie stemming te komen heb ik wat kerstbomen voor je verzameld! Veel plezier :)

 

christmastree gr1

 

kerstboomnieuwetrent

 

christmastreegroot3

christmastree20

kerstboomillustratie1

Ik ben benieuwd naar jullie versierde kerstbomen! Deel ze via Twitter/Instagram @Purelivinglife of de Pure Living Life facebook pagina en inspireer ook anderen, of heb je andere leuke originele tips en kerstdecoratie laat het weten! Vind ik echt ontzettend leuk :)

3 gedachten over “Hoe versier jij je kerstboom?

  1. Ik ben best wel lui. Ik heb een mini kerstboom met daarin lampjes en versiersels die er al jaren in zitten. Ik haal hem elk jaar van zolder en breng hem
    Daarna weer terug. Ohja ik ben allergisch voor echte kerstbomen dus dit is de juiste oplossing. Daarnaast versier ik m’n huis met eindeloos veel kaarsjes dat vind ik altijd erg gezellig!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

