Some days surviving….

e9b62209ed084671c8f96bc98a14b383

 

Update 10 december 2015:

Vandaag weer geen goede dag, deze week had ik 1 redelijke dag en dat was gisteren, en die was redelijk. Ik heb vanochtend het ziekenhuis gebeld ik trek het niet langer ik word gek van de dagelijkse hoofdpijnen de migraine, de pijnen en mijn haaruitval…Ik zou een hoofdpijn dagboek bijhouden voor de Neuroloog maar ik weet inmiddels wel genoeg en daarbij wil ik gewoon nu mijn MRI uitslag ook weten. Ik ben onlangs gestopt met al mijn medicatie, het kan zo niet doorgaan. Zondag ga ik met Bas naar Maastricht, maandagochtend afspraak met mijn arts daar en aan het eind van volgende week staat er nu een afspraak met de Neuroloog.

Migraine of giga hoofdpijn is echt iets verschrikkelijks want ik kan het niet negeren en alles komt binnen. Vandaag met een aspirine, migrainepil en zonnebril op in huis toch even wat proberen op te ruimen zo goed en kwaad het kon.  Daarna met een warmtekussen en een deken op de bank, misselijk en met rugpijn…

Dit zijn de rotste dagen-het niets kunnen-hopen dat hij zo snel mogelijk weer voorbij is.

“Some days surviving is my biggest achievement” Sommige dagen is overleven mijn grootste prestatie.

1449760232348

Een foto van een gedeelte van de medicatie die ik de afgelopen 3 jaren bijna dagelijks heb geslikt. ( voor een awareness actie van “Lymies be like”) Dat kwam, als op een dag van vandaag, ook wel weer even bij mij binnen…

Hopelijk morgen, gaat het weer wat beter…

Een gedachte over “Some days surviving….

Geef een reactie

