De meest toffe videoclips – Of all times

Vroeger zat ik voor MTV muziekclips te kijken. Veel ervan nam ik ook op net zoals de liedjes op mijn cassettebandjes  Ik ben een ontzettende muziek liefhebber dus zo nu en dan plaats  op mijn blog wel een videoclip of deel ik een op mijn facebookpagina,  laatst deelde ik mijn eigen Pure Living Life Winter Spotify muzieklijst. Voor mij geen cassettebandjes, videobanden of MTV meer, ik ben nu vooral op spotify te vinden en youtube natuurlijk.

Het leek mij nu wel eens tof om een hele grote verzameling te maken van bijzondere videoclips. Veel ervan zullen je nog wat jeugdsentiment opleveren, andere zijn nieuwer.

Zo nu en dan werk ik deze pagina bij met een videoclip die wat mij betreft ook in het lijstje thuishoort. En heb jij er nog een die er absoluut nog bij moet, laat het mij even weten.

Geniet ervan!

 

Frankie goes to hollywood – The power of love

Bjork -All is full of love

Smashing Pumkins -Tonight

Pearl Jam Eddie Vedder- 1992 The Stage Dive – Porch

The Cure – Close to me

The Young Ones with bob Geldof- Living doll

 

Whitney Houston- I will always love you

Grease -You’re the one that i want

Michael Jackson – Smooth criminal

Madonna – who’s that girl

The Doors- Riders on the storm

Stromae – Papaoutai

Stromae -The Quiero

Massive Attack -Unfinished Sympathy

Faithless – We come 1

Bomfunk MC’s -Freestyler

Flashdance- What a feeling

Coldplay- The Scientist

Outkast -Ms Jackson

 

Beastie Boys- Sabotage

Lamb- Wise enough

 

A-HA- Take on me

Dire Straits- Money for nothing

Queen- I want to break free

USA for Africa-We are the world

Daft Punk

Lazarus (David Bowie)

 

Gorillaz-Feel good

Sinead o Conner-Nothing compares 2u

Cyndi Lauper-Girls just want to have fun

Dirty Dancing- Time of my life

 

Kate Bush – Wuthering heights

Radiohead – Karma police

Blur – Coffee and TV

Ed Sheeran- Thinking out loud

Pixies – Where is my mind

Pink – Just like fire

Kate Bush – Cloudbusting

Een gedachte over “De meest toffe videoclips – Of all times

Geef een reactie

