Lieve Papa’s…

Altijd geweldig om te zien, papa’s met hun kinderen.  Zelf ben ik min of meer zonder vader opgegroeid.  Ik vind het dan ook altijd bijzonder & mooi om te zien; vaders die zo leuk met hun kinderen omgaan. Ik kan ontzettend in stilte genieten van Bas en A-M (mijn man en onze dochter), de dingen die ze samen doen de gesprekjes die ze samen voeren. Dus toen ik het “superpapa” filmpje tegenkwam moest ik hem wel even delen!

Ik weet nog dat toen ik zwanger was van onze dochter deze reclame op de televisie kwam, geweldig :) (McDonald’s commercial winter 2006)

 

“Superpapa kan alles”

Heb jij ook zo’n papa of geniet jij ook zo van je man met jullie kind (eren) samen?

Geef een reactie

