“Enjoy the little things in life”

Vogels in onze tuin

IMG_4441-01
Vogels in onze tuin…, best wel bijzonder! Al het vogelvoer wat ik elk jaar koop raakt beschimmeld of beginnen spontaan te ontspruiten🌱 Er komt nooit een kip, eh ik bedoel vogel, op af. Maar vanochtend had ik er zomaar wel een stuk of 10 in mijn voortuin. Ik strooide al twee dagen vogelvoer en stukjes brood vanwege de sneeuw en de ijzel, voer dat al snel weer onder een laagje ijs verdween :(

IMG_4329-01

 

Maar vandaag hadden ze t dan eindelijk door, elk soort en ras. En ik foto’s maken…,mensen die mij hadden zo hadden zien staan met mijn groot canon toestel achter ons voorruit hebben waarschijnlijk wel gedacht…😂 Maar goed, ik ben blij met mijn foto’s die kan ik weer goed gebruiken!

Fijne dag allemaal! Ik geniet nog even van mijn bezoek…

IMG_4476-01

2 gedachten over ““Enjoy the little things in life”

Geef een reactie

