Doen & Kunnen

12677480_938040182959073_1708005676_n(1)

Gisteren (zondag) wilde ik heel graag even naar de stad…Ik wilde natuurlijk al veeeeeeel eerder want de laatste keer kan ik mij niet eens meer herinneren. Toch wist ik van tevoren al wel dat het onverstandig was. Maar soms, als je zo vaak dingen gewoon NIET kunt wil je ze op een dag gewoon ย WEL doen. Voelen dat je nog wel iets kunt, toegeven. Je bent ook maar een mens en je kunt heel lang verstandig zijn tot op een zekere hoogte maar iedereen wil toch voelen dat hij nog leeft ( en niet geleefd wordt)

Dus ik ging en het viel mij zwaar, het lopen. Ik had zo veel meer willen bekijken en willen doen maar de tijd was op, ik was op. Genoten heb ik! Een leuk shirtje, hemdje en blousje gekocht, in een winkel wel te verstaan ;-). Vroeger kwam ik geregeld in de stad, heerlijk vond ik het! Ook had ik na een tijdje een lief geboortekaartje voor twee kersverse ouders gevonden en nog wat leuke haardingetjes voor onze dochter.

De foto die je boven ziet maakte ik net nog even voordat ik werd opgehaald. Een laatste blik, het leek zo mooi. Net tussen de lopende mensen in lukte het mij om deze foto te maken. Mooi :)

De rest van de dag heb ik op de bank gezeten en kon ik er niet meer vanaf komen, pijn & stuk van 2,5 uur in de stad.

Vandaag; het licht te fel, gevoelig voor geluid en overal pijn; in mijn (opgezette) vingers, mijn benen en elk stukje van mijn lijf. Moe en hoofdpijn wat overging in migraine-ik werd misselijk en de pijn zette zich vast in mijn rug. Opgezette keelklieren en koortsig, lopen ging slecht en pijnlijk.

Dit heb ik gedaan vandaag; op de bank en op bed liggen. Op de bank met een warmtekussen in mijn rug en een zonnebril op voor het licht, warme trui en een deken. Rust en stilte.

Dit ben ik, wat ik kan, soms zo nu en dan of eigenlijk niet, ik liep in de stad “Dus het ging vast goed”

lopenvoorlymefoto

Geloof niet alles wat je ziet, geloof niet alles omdat je het niet ziet. Doen & Kunnen

Lfs Jel

 

 

 

 

 

Geef een reactie

