Lopen voor Lyme-Team Jellie film

Mijn filmpje van Lopen voor lyme, nou ja een idee van het hele proces eigenlijk ;-) ย (Dit was trouwens mijn allereerste filmpje wat ik ooit zo aan elkaar heb geplakt en geknutseld: – )

Ik, Jellie en inmiddels 15 jaar ziek, deed samen met mijn gezin (en de geweldige lopers van ons team) mee aan het allereerste Funding & awareness loop evenement Lopen voor Lyme in Woudenberg op 9 april 2016. Om funding op te halen voor mijn niet vergoedde behandeling, ondersteuning, hulpmiddel e.d maar ook om awareness te creeeren voor Chronisch lyme. In Nederland zijn er vele zieke patienten die niet worden behandeld laat staan serieus worden genomen ondertussen komen er vele chronisch lymepatienten bij. Voor awareness en funding hebben we als team verschillende actie’s op touw gezet. Ik neem jullie mee in ons avontuur wat Lopen voor Lyme heette dat startte in Januari ruim 2 maand voor de grote dag….

Geef een reactie

