Mijn week 18 april tm 24 april 2016

 

18 april

 

Samen met A-M  even wat lekkers maken. Gezellig en superlekker geslaagd met peacannoten, walnoten en amandelen in de appel crumble.

 

19 april

 

jurkkattenvoer

Mijn bestelde jurkje van Sans online kwam Yeehaa! Maar vergezeld met een verpakking kattenbrokjes. ?! Ik weet je moet nooit een gegeven paar in de bek kijken maar vond dit wel een beetje vreemd. In ieder geval; aan iemand gegeven die twee van die lieve beestjes heeft.

 

20 april

 

19aprilfoto

Vandaag zo’n zelfde soort dag als gisteren rusten, beetje huishouden bijwerken maar vanavond had ik dan ook een afspraak bij de manuele therapeut vanwege mijn nek/schouderpijn. Deze keer werd ik via dry needling behandeld hier was ik (achteraf) een paar dagen behoorlijk beurs van in mijn nek/schouder, wow pijnlijk (tijdens en na dus) Nou ja, hopen dat het helpt! Geen idee hoe ik eraan kom en waarom het zo lang duurt.

 

21 april

20aprilfoto2

ZON!!! Ik ben de hele dag buiten geweest, zittend op een bankje en zo nu en dan even wat in de tuin bezig met mijn handen in de modder een van mijn favoriete bezigheden.  Ondanks mijn pijnlijke nek trouwens maar wil zoveel mogelijk in beweging kunnen zijn. Zolang de pijn niet erger wordt lijkt het mij prima. Heerlijk om na al die dagen in bed weer wat buitenlucht en zonneschijn in te halen. Tja en Toby die is altijd bij mij he ;) Ongeveer midden/einde middag werd ik echt doodmoe en heb ik uiteindelijk niets meer kunnen doen-vroeg naar bed gegaan.

 

22 april

 

21aprilfoto4

21aprilfoto221aprilfoto3

Slechte dag, doodmoe. Altijd lastig om eerst weer aan toe te geven als het net weer even wat beter ging, ook al was het maar van korte duur. Uiteindelijk na was huishoudelijke taken toegegeven en met extra warmte op de bank gelegen. Uiteindelijk met twee dikke dekens (zo ontzettend KOUD!) naar bed. Dat kon want A-M ging totdat Bas thuiskwam bij iemand van school spelen. :) Bas zou haar ophalen dus ik heb er toen even aan kunnen overgeven & ben in slaap gevallen. We gingen laat eten dus het werden patatten en dat deed ik in bed samen met Koken met van Boven.

23 april

Gelukkig ging het vandaag niet zo slecht als gisteren. Ik heb wel nog vooral veel op de bank gelegen de hele dag. Bas was ondertussen druk met A-M naar haar vrijetijdsbesteding brengen en boodschappen doen maar ook onze slowjuicer van marktplaats ophalen uit de stad. Yeeeey! We hebben een 2e hands slowjuicer van 1 jaar oud op de kop kunnen tikken. Ons eerste drankje -zie foto bestond uit wortels, groene appel, gember en spinazie. Gezond gezond gezond. Even over het stukje grond gelopen waar binnenkort allemaal huizen worden gebouwd. Raar idee. A-M en ik hebben s’avonds met mijn sharpie’s even heel gezellig zitten freubelen. Genieten :)

 

24 april

Te vroeg wakker en tot 13.00 met mijn dekbed op de bank gelegen zoveel mogelijk energie te verzamelen. Anne-Mara wilde graag appelsap maken dus gingen we samen met de slowjuicer aan de slag, superlekker vonden we allebei. Ik wilde er graag nog even uit, ivm vakantie van A-M nu net begonnen was. Bas kon nu rijden dus om half drie zijn wij nog even met ons drietjes naar de (Mijn!) stad geweest, even superlekker gezondigd. Feest voor AM met een giga chocoladetaart, beiden hoefden we s ‘avonds nauwelijks geen eten meer ;) (Eerlijk gezegd ben ik op dit moment nog steeds vol) Hoewel alles in mijn lijf pijn doet en/of stijf is kan ik vandaag zeggen dat het met mijn nek en rug in ieder geval een heel stuk beter gaat!

Geef een reactie

