Mijn week van 18 mei in bits en pieces

23-05-2016

pixlr_20160523104242596Ik doe mee aan de kaartjesactie “Write for Lyme” voor zieke kinderen en jongeren met Lyme. Een geweldige actie opgezet door Berdien. Vanochtend mijn laatste kaartje voor een meisje van vier jaar af geschreven. Toch wel heel moeilijk, ik wens ze allemaal beter. Ik hoop dat mijn ietsiepietsie kleine bijdrage langs deze weg op de een of andere manier iets van steun kan zijn voor deze kinderen. ( en hun ouders)

 

Een klein niet helemaal compleet overzichtje van mijn week, dingen die ik heb gedaan, dingen die mij bezig hebben gehouden. Waarom die foto van mijzelf? Ik heb weer veel slechte dagen (gehad) en gaat het echt slecht dan gaat mijn oog hangen, soms kan het in een uur of in een instant beter of slechter worden iets van het laatste half jaar ofzo.

Ik kreeg ook een nieuw flesje van Ecokid toegstuurd een superservice!

Gedachte’s, inzichten en overdenkingen. Mezelf weer even verdiepen in Brene Brown en haar filmpjes bekeken in bed. (Aanrader om haar Ted talk eens te bekijken)

Ook ben ik fuller House gaan kijken in bed, vroeger keek ik altijd full house dus was heel benieuwd. Maar gewoon lekker, niet nadenken en kijken. Β :)

 

En ja… Slowjuices every day!!!

Geef een reactie

