Mijn medicijnalarm en ik…

 

medalert2

Mijn telefoonalarm gaat af…dit doet hij nu sinds een week wel vijf keer op een dag en hij is nooit te laat (of te vroeg)

Hij komt altijd precies wanneer het moet maar nooit wanneer het kan.

Als ik op de bank lig en hij ligt in de keuken dan gaat hij af of als ik ziek op bed ben gegaan en in slaap ben gevallen….Zelfs dan vindt hij het nodig om van zich te laten horen.

Luidkeels opgewekt en dringend herinnert hij mij er weer aan dat het tijd is. Dit doet hij met zijn meest dwingend ” het is weer tijd ja ja jaa jaaaa joepiedepoepie de lucht is blauw en nu je supplementen nemen” getingel bijgestaan door jeweetwel zo’n meeloper; de trilfunctie.

Wat een irritant stel…

Ik heb voor het eerst een medicijnalarm. Mijn supplementen en probiotica ben ik afgelopen week niet meer vergeten dat moet ik ze nageven.

Mijn telefoonalarm gaat af… maar vanaf hier kan ik er niet bij. Ik besluit te blijven zitten, ik zal ze eens leren! (Misschien geven ze het op?)

(Note: Een vervanger heeft nu hun plaats ingenomen eentje die heus wel snapt dat ik aan een korte “hey fuut tjielp klotsende golf “denk je erom? genoeg heb.

*Handig, dat wel, een medicijnen App voor op je telefoon: Medapp

 

 

Geef een reactie

