Voor een week een kijkje in mijn leven filmpje

Naar aanleiding van een week filmpjes en foto’s maken vorige week om te laten zien hoe een week er voor mij als chronisch lymepatient uitziet, kwam ik op het idee een videocompilatie te maken met meer sfeerfoto’s en beelden ( en muziek) om mijn dagelijks leven in te vertalen. Dit heb ik vooral ook gedaan om tevens om een stukje awareness te creΓ«ren. Mensen met een onzichtbare ziekte zoals chronische lyme & Co hebben vaak te maken met veel onbegrip.

Bij deze vraag ik ook of je de petitie zou willen tekenen ” Chronische lyme verdient Ilads richtlijn” Klik daarvoor op de link voor meer info en het ondertekenen ervan.

Alvast bedankt!

Lfs Jellie

4 gedachten over “Voor een week een kijkje in mijn leven filmpje

  1. Hai Jellie,

    Tja als mantelzorger, van een chronische lyme patient is wordt de wereld gevuld met andere dromen. Wij denken in kwaliteit, hoe klein deze ook voor de dag komt en niet meer in genezing.

    Wel ga ik in Septemer naar een lyme conferentie in Nederland, alwaar mooie sprekers komen, die ook Ilads omarmen

    Hierbij de link:http://www.eventbrite.nl/e/invintro-bv-lyme-conference-the-tick-factor-september-17-18-2016-tickets-20986509214?aff=es2

    Veel sterkte en een warme hug

    Andre

    Liked by 1 persoon

    1. Dankjewel Andre voor je reactie. Jullie ook veel sterkte gewenst. Als patient maak ik een diepe buiging voor alle rotsen in de branding-de mantelzorgers dus ook voor jou. Groet Jellie. Dank voor de link.

      Like

Geef een reactie

