Bramen cake/taart van mij & Jamie Oliver!

Jamie Oliver heeft heerlijke te gekke recepten en daar is deze eentje van :)

Augustus, september oktober is het tijd om bramen te plukken! Vorig jaar ben ik hiermee begonnen, nee eigenlijk al twee jaar geleden maar omdat je er eigenlijk wel op tijd bij moet zijn mis ik nog wel eens (een gedeelte van) de boot. Heb ik weer een slechte periode waarin ik ziek op bed of de bank lig dan floeps, weg zijn ze weer, onder mijn neus weggekaapt. Nu moet ik zeggen dat mijn bramenstruiken bestand ook niet zo heel groot is nog steeds. Ik ben dan ook heel blij met wat ik tot nu toe nog gevonden heb aan bramenstruiken in de buurt. Met trots show ik dan ook altijd op mijn Instagram account de bramen die ik weer heb geplukt   :)

14033546_1095065840576297_1473139075_n120150819_141947~2

 

Mocht je zelf ook aan de slag willen, er is een handige app; de wildplukwijzer en deze leuke website foodwalks , handig!

Maar ja, wat doe ik dan met die bramen want er zijn nogal wat toepassingen. Deze keer heb ik er heerlijke Jamie Oliver cake mee gemaakt, de eerste maakte ik met mijn dochter en nu staat er alweer een heerlijk geurende cake af te koelen in de keuken. Hij is ECHT SUPERLEKKER en echt zo gemaakt! Wat is er nu leuker dan genieten van je (of jullie) eigen geplukte bramen? Bij deze:

Jamie Oliver recept bramencake

Try it! :)

 

 

Oohw en heb je hem gemaakt? Laat mij weten wat je ervan vond!

#purelivinglife of op mijn facebookpagina 

Lfs Jel

 

 

 

 

Geef een reactie

