Hippe rolstoelvriendelijke hotspots gezocht door heel Nederland.

Ik wil een lijst samenstellen van de leukste hipste rolstoelvriendelijkste hotspots door heel Nederland.

rollzrolstoel

 

Een fijne of bijzondere plek waar je gewoon met je rolstoel naar binnen kunt om biologisch, vegan en/of suikervrij te eten. Een plek waar je kan genieten van een vers kopje koffie of thee met de allerlekkerste homemade appelgebak of een hele high tea. Een tof winkeltje met allemaal leuke hippe spulletjes of kleding…

 

rolstoel4
Restaurant Beum in Dorst

Ik hoop op zo veel mogelijk tips uit het hele land! Deze wil ik verwerken tot een overzichtelijke en handige lijst (of boekje) van de leukste hipste rolstoel vriendelijkste hotspots in Nederland. Waarom? Zodat ook iedereen met een lichamelijke beperking kan genieten van een middagje uit of een dagje shoppen zonder beperking.

rolstoel5

Weet jij zo’n leuke spot? Laat het mij weten!

Ga naar mijn oproep op mijn facebookpagina  , laat je reactie achter onderaan deze pagina of mail je tips naar purelivinglife@gmail.com

Dankjulliewel!!!

Wil je mij helpen aan zoveel mogelijk toegankelijke hotspots door dit bericht te delen?
rolstoeltoegankelijk1
 
#hotspots #rolstoelvriendelijk #nederland
Geef een reactie

